OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1)
NAZWA, ADRESY I OSOBY KONTAKTOWE:
Gmina Miasta Toruń, Wały gen. Sikorskiego 8, Kontakt Wydział Prawny, Do wiadomości Joanna Nosewicz-Lewandowska, PL-87-100 Toruń. Tel.
+48 566118742. E-mail wp@um.torun.pl. Faks
+48 566118636.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej:
www.um.torun.pl.
I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Budownictwo i obiekty komunalne.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OPIS
II.1.1)
|
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Specjalistyczny Szpital Miejski - budowa budynku bloków operacyjnych z wyposażeniem i technologią przy ul. Batorego 17/19 w Toruniu wraz z zapewnieniem finansowania wykonanych prac do roku 2014.
|
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług:
Roboty budowlane.
Wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Toruń, ul. Batorego 17/19.
Kod NUTS
PL613
.
II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy:
II.1.4)
Krótki opis zamówienia lub zakupu:
Specjalistyczny Szpital Miejski - budowa budynku bloków operacyjnych z wyposażeniem i technologią przy ul. Batorego 17/19 w Toruniu wraz z zapewnieniem finansowania wykonanych prac do roku 2014.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
II.1.6)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.2)
CAŁKOWITA KOŃCOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA
II.2.1)
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 27 442 740,00 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%): 22,0.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)
Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2)
Wykorzystano aukcję elektroniczną:
Nie.
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
09/09.
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U.:
2009/S 25-035996 z dnia 6.2.2009.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
ZAMÓWIENIE NR: 1 |
V.1)
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.5.2009.
V.2)
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.
V.3)
|
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
|
V.4)
INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 27 442 740,00 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 22,0.
V.5)
PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA:
Nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE:
Nie.
VI.2)
INFORMACJE DODATKOWE:
VI.3)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE:
VI.3.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
VI.3.2)
Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań Szczegółowe zasady wnoszenia środków ochrony prawnej oraz postępowania toczonego w skutek ich wniesienia określa dział VI ustawy Prawo zamówień publicznych. Odwołanie przysługuje od rozstrzygnięcia protestu. Odwołanie wnosi się bezpośrednio do Prezesa UZP w terminie 10 dni od doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu rozstrzygnięcia protestu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z wniesieniem go do Prezewsa Urzędu (decyduje data stempla pocztowego). Wykonawca wnoszący odwołanie zamawiającemu. Odwołanie rozpatruje Krajowa Izba Odwoławcza.
VI.3.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
VI.4)
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
29.5.2009.